Parytet behawioralnego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników federalnych

Równość w ubezpieczeniach na usługi zdrowia psychicznego była od dziesięcioleci Świętym Graalem polityki zdrowia psychicznego.1,2 Od czasu, gdy Prezydent John F. Kennedy polecił Komisji Służby Cywilnej zaoferować pracownikom federalnym świadczenia na rzecz zdrowia psychicznego na takich samych zasadach jak świadczenia dla innych osób. usługi medyczne, parytet był standardem dla doskonałej ochrony zdrowia psychicznego. Program FEHB (Federal Employees Health Benefits), podobnie jak inne konkurencyjne rynki ubezpieczeniowe, nie był w stanie utrzymać równego pokrycia w zakresie opieki nad zdrowiem psychicznym z powodu wysokich kosztów3. Ściśle ograniczający zakres opieki nad zdrowiem psychicznym i nadużywania substancji jest skutecznym sposobem kontrolowania kosztów. , ale także ogranicza dostęp i zniekształca rynek ubezpieczeń. Odpowiadając na takie obawy, rządowi płatnicy i niektórzy prywatni płatnicy interweniowali, ustalając minimalne standardy dotyczące ochrony zdrowia psychicznego i nadużywania substancji. Parity ma na celu przede wszystkim naprawienie niedoskonałości rynku ubezpieczeniowego i niesprawiedliwego kształtowania świadczeń ubezpieczeniowych. Adwokaci mają nadzieję, że zwiększy to dostęp do opieki. Głównym argumentem przeciwko parytetowi była obawa, że hojniejsze objęcie tych usług spowoduje znaczny wzrost wydatków3. Sprzeciw wobec ustawodawstwa wymagającego równości ubezpieczenia był silny, ale sukcesy zarządzania opieką w kontrolowaniu wydatków na zdrowie psychiczne i substancję -opcje usługowe stanowią przeciwwagę dla rozważań kosztowych.4-6 Korzystanie z zarządzanej opieki rodzi jednak obawy o dostęp i jakość. W czerwcu 1999 r. Prezydent Bill Clinton wyreżyserował Biuro ds. Zarządzania Personelem, aby zapewnić parytet świadczeń dla zdrowia psychicznego i nadużywania substancji w Programie FEHB. Zaproponował także ewaluację prowadzącą politykę federalną – pierwsze ogólnokrajowe badanie wszechstronnego parytetu. W tym artykule opisano wpływ parytetu zdrowia psychicznego i korzyści związanych z nadużywaniem substancji na dostęp, koszty i jakość w siedmiu dużych planach FEHB.
Metody
Badanie parytetu zdrowia psychicznego i opieki nad osobami uzależnionymi od substancji w programie FEHB
Program FEHB ma 8,5 miliona zarejestrowanych; około 25 procent to pracownicy federalni, 25 procent to emeryci, a 50 procent to małżonkowie lub osoby pozostające na utrzymaniu obecnych lub emerytowanych pracowników. Zarejestrowani wybierają spośród ponad 350 produktów ubezpieczenia zdrowotnego.7 Począwszy od stycznia 2001 r. Urząd ds. Zarządzania Personelem wymagał równego dostępu do opieki nad zdrowiem psychicznym i nadużywania substancji, zdefiniowanej jako pokrycie identyczne w odniesieniu do tradycyjnych odliczeń z tytułu opieki medycznej, koasekuracja, współpłacenie oraz ograniczenia dzienne i wizytowe. 8 Parytet dotyczy wyłącznie świadczeń w ubezpieczeniach sieciowych.9 Dostawcy i beneficjenci zostali poinformowani o zmianie polityki pocztą elektroniczną z planów.
Biuro Zarządzania Personelem zachęcało do stosowania technik zarządzania opieką, aby kontrolować przewidywane wzrosty związane z rozszerzonym ubezpieczeniem zdrowia psychicznego i nadużywania substancji. Przed 2001 r. Niektóre plany zawierały już umowy z zarządzanymi behawioralnymi placówkami opieki zdrowotnej w celu kontrolowania kosztów (w procesie zwanym wygaśnięciem ).
Przeanalizowaliśmy wyniki tego naturalnego eksperymentu, stosując quasi-eksperymentalny projekt, aby uwzględnić świeckie trendy w używaniu i wydatkowaniu na zdrowie psychiczne i opiekę nad uzależnieniami niezwiązanymi z wprowadzeniem parytetu pokrycia
[patrz też: trombofilia diagnostyka, choroba pląsawica huntingtona, kapoplastyka stawu biodrowego cena ]
[patrz też: viagra bez recepty cena, terapia czynnikami wzrostu, olx wagrowiec ]