Parytet behawioralnego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników federalnych ad

(Wcześniejsze oceny parytetu badały pojedynczy plan zdrowia przed wprowadzeniem parytetu i po jego wprowadzeniu oraz nie były w stanie uwzględnić trendów świeckich.) Porównaliśmy wydatki w siedmiu dużych planach FEHB w okresie od 1999 do 2002 r., Wydając je w dopasowanym zestawie świadczeń zdrowotnych. plany bez parytetu zasięgu lub zmiany w zakresie zdrowia psychicznego i nadużywania substancji z bazy danych Medstat firmy MarketScan. Większość planów porównawczych obsługiwanych było przez dużych, samozwańczych pracodawców. Dopasowaliśmy plany do lokalizacji i typu planu. Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka dziewięciu planów programu FEHB i ich planów porównawczych MarketScan przed i po wdrożeniu parytetu pokrycia w zakresie zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji w 2001 r. Początkowo dziewięć planów FEHB zostało wybranych do badania na podstawie lokalizacji , rodzaj planu (organizacja utrzymania zdrowia [HMO] lub plan punktowy kontra organizacja preferowana [PPO]), wielkość populacji i zainteresowanie udziałem. Do badań włączono osoby w wieku od 18 do 64 lat. Tabela charakteryzuje dziewięć planów FEHB i plany porównania. Pokazuje to, że polityka parytetowa poprawiła zdrowie psychiczne i korzyści związane z nadużywaniem substancji w siedmiu z planów FEHB. Dwa HMO, które były blisko parytetu w 2000 r., Nie wykazały znaczącej zmiany w zakresie świadczeń. Analiza koncentruje się na siedmiu planach PPO, dla których można oczekiwać efektu wdrożenia parytetu. (Dane dotyczące wpływu na plany HMO są dostępne na stronie www.aspe.hhs.gov.)
Przeanalizowaliśmy odpowiedzi osób, które były stale zapisywane w planie przed i po wprowadzeniu parytetu pokrycia. Wykorzystanie danych od wszystkich zarejestrowanych może zniekształcić wpływ parytetu na zmiany w składzie planu. Przeanalizowaliśmy korzyści wynikające z planu, aby ocenić realizację parytetu, a następnie ocenić wyniki. Kluczowymi wynikami były: wykorzystanie zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji, łączne wydatki na takie usługi wśród użytkowników, wydatki na te usługi z kieszeni, oraz jeden miernik jakości opieki, czas trwania opieki do leczenia depresji.
Dane
Z siedmiu planów uzyskaliśmy cztery lata danych na temat projektu świadczeń, rekrutacji oraz roszczeń medycznych i farmacji, w tym dwa lata przed i dwa lata po wdrożeniu parytetu ubezpieczenia dla planów FEHB. Przeanalizowaliśmy dane z losowej próby 20 000 zarejestrowanych osób na jeden plan. W tym samym okresie uzyskaliśmy także dane o korzyściach, rejestracji i roszczeniach dotyczących dopasowanej grupy porównawczej z bazy danych MarketScan.
Identyfikacja zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji
Sklasyfikowaliśmy usługi szpitalne i ambulatoryjne związane z określonymi diagnozami zdrowia psychicznego i uzależnień od substancji psychoaktywnych oraz leki psychotropowe jako usługi w zakresie zdrowia psychicznego i uzależnień. (Szczegółowy opis jest dostępny na stronie www.aspe.hhs.gov.) Rozpoznania zdrowia psychicznego i uzależnień od substancji zostały zdefiniowane jako mające kody diagnostyczne 291, 292, 295 do 309 (z wyjątkiem 305.1 i 305,8) i 311 do 314 w Międzynarodowa Klasyfikacja Chorób, 9 edycja, modyfikacja kliniczna (ICD-9-CM)
[więcej w: badania przed oddaniem krwi, leczenie w czechach, szpital górniczy sosnowiec poradnie ]
[przypisy: piperine forte skład, oregasept h97, tantum verde ulotka ]