Parytet behawioralnego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników federalnych ad 5

Około połowa planów, które służyły jako grupy porównawcze, została wykuta przed wprowadzeniem parytetu; tylko niewielkie zmiany w rzeźbieniu wystąpiły w 2001 roku. Tabela 2. Tabela 2. Prawdopodobieństwo korzystania z usług zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji oraz całkowite wydatki przez użytkowników usług. Tabela 2 zawiera opisowe dane na temat wskaźników używania zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji oraz wydatków dla użytkowników usług. W przypadku wszystkich planów wskaźniki wykorzystania i wydatków wzrosły w okresie badania. Tabela 2 przedstawia również szacunki różnic w zakresie prawdopodobieństwa korzystania ze świadczeń w zakresie zdrowia psychicznego i uzależnień oraz wydatków na takie usługi. Po uwzględnieniu świeckich trendów w korzystaniu z usług zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji stwierdzono pozytywny i znaczący wpływ parytetu na prawdopodobieństwo użycia dla jednego planu, PPA 2 środkowego Atlantyku; wzrost wskaźnika wykorzystania zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji w tym planie był o 0,78 punktu procentowego większy niż wzrost dopasowanego planu porównania. W przypadku pozostałych sześciu planów szacowany wpływ wprowadzenia parytetu na prawdopodobieństwo użycia był dodatni i nie różnił się istotnie od zera lub był znaczny, ale ujemny. Analiza różnicy w różnicach wykazała, że obserwowany wzrost wskaźnika korzystania z usług zdrowia psychicznego i usług nadużywania substancji po wprowadzeniu parytetu był prawie całkowicie spowodowany świeckim trendem w zwiększonym korzystaniu z takich usług. Oszacowane różnice w wydatkach na zdrowie psychiczne i usługi nadużywania substancji świadczą o znacznym spadku wydatków przypisywanym parytetowi w przypadku trzech planów, wynoszących od 68,97 USD do 201,99 USD. Szacowany wpływ na pozostałe cztery plany był umiarkowany i wynosił od 42,13 USD do 27,11 USD i nie różnił się istotnie od zera. W związku z tym analiza ta nie dostarcza dowodów na znaczny wzrost wydatków, który można przypisać wdrożeniu parytetu pokrycia.
Tabela 3. Tabela 3. Różnice w różnicach w zakresie kwoty wydatków spoza kieszonkowego na użytkownika w zakresie zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji przed, w porównaniu z po wdrożeniu parzystości. Tabela 3 podsumowuje wpływ parytetu na wydatki out-of-pocket przez użytkowników zdrowia psychicznego i usług nadużywania substancji. W pięciu z siedmiu planów polityka parytetowa wiązała się ze znaczną redukcją wydatków z kieszeni, od 13,82 USD do 87,06 USD. Nastąpił niewielki, lecz znaczny wzrost wydatków na usługi out-of-pocket przez użytkowników usług w krajowym Urzędzie Zamówień Publicznych.
Ustalenia dotyczące jakości leczenia depresji przedstawiono jako iloraz szans uzyskany z analiz regresji. Wyniki dla wszystkich planów wykazały zwiększone prawdopodobieństwo kontynuacji leczenia osób poddawanych leczeniu z powodu ostrej depresji. Poprawa była znacząca dla trzech planów. Iloraz szans wynosił 1,72 (przedział ufności 95%, 1,22 do 2,41) dla zachodniego PPO, 2,33 (przedział ufności 95%, 1,31 do 4,14) dla północno-wschodniego PPO 2 i 1,60 (przedział ufności 95%, 1,19 do 2,16) dla Południowy PPO.
Dyskusja
Nasze wyniki pokazują, że wzrost wykorzystania zdrowia psychicznego i usług związanych z nadużywaniem substancji oraz wydatków na te usługi w siedmiu planach FEHB był podobny lub mniejszy niż w innych dużych, prywatnie ubezpieczonych populacjach
[więcej w: terapia czynnikami wzrostu, leczenie w czechach, dermatolog od włosów warszawa ]
[hasła pokrewne: cerumex, darsonval przeciwwskazania, dentysta na nfz kraków ]